پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226599
شهدا درس ايثار را با الگوگيري از امام حسين (ع) آموختند
تاریخ انتشار : 1395/07/16 12:15:09
نمایش : 1387
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در اولين سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهيد اين استان گفت: شهدا با الگوگيري از سيدالشهدا ايثار را ياد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.
به گزارش جهانبين نيوز؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در اولين سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهيد اين استان گفت: افتخار داريم در اولين بزرگداشت کنگره فرماندهان قهرمانان و ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري حضور داريم و اين سعادتي است که نصيب ما شده و خدا را سپاسگذاريم که خادمي براي شهدا را به ما عنايت کرد.

وي افزود: بهتربن خاطره از ايام کنگره خاطره ديدار با حضرت آقا بود چراکه موجب شد با دلگرمي هرچه بيشتر همه خادمين شهدا بهتر از قبل براي شهدا کار کرده و کنگره عظيم شهدا برپا شود.

سردار محمدسليماني تصريح کرد: امروز دور هم جمع شديم تا با ياد شهدا، ايثار و شجاعت آنها را ارج نهيم و ياد و خاطره شهداي عزيز که موحب شده در همه عرصه هاي ملي و بين المللي سربلند کنيم.

وي تاکيد کرد: شهدا با الگوگيري از سيدالشهدا ايثار را ياد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ادامه داد: شهيدان تا ابد برصفحه روزگار با عظمت خواهند ماند و در هر عرصه بايد مراقب پاسداري از خون شهدا باشيم و با عمل کردن به دستورات الهي و معنويات امام خامنه اي که براي جامعه و خصوصا جوانان شايسته است الگو باشيم و در پايان هم از زحمات دست اندرکاران تشکر کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html